Onet.pl, RMF FM i TVN24: Liderzy opiniotwórczości w lutym 2021

Onet.pl, RMF FM i TVN24: Liderzy opiniotwórczości w lutym 2021

CZQ>PL>MARKETING
Onet.pl, RMF FM i TVN24: Liderzy opiniotwórczości w lutym 2021

Onet.pl, RMF FM i TVN24 to najbardziej opiniotwórcze media lutego 2021, według raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Onet.pl utrzymał się na szczycie, zyskując znaczną popularność wśród innych mediów.



Informacje publikowane na Onet.pl były cytowane aż 5,8 tys. razy w różnych artykułach. Drugie miejsce zajęło RMF FM, które również osiągnęło imponujący wynik, z liczbą powołań przekraczającą 4 tys.



Na podium znalazł się także TVN24, który z liczbą 2,6 tys. cytatów zanotował spadek o prawie 40 proc. w porównaniu do poprzedniego miesiąca. Oprócz tego, Gazeta Wyborcza zyskała pięć miejsc, osiągając coraz większą widoczność.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.