Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Telekomunikacja w Polsce: Kryzys i Nowe Możliwości

Telekomunikacja w Polsce: Kryzys i Nowe Możliwości

Telekomunikacja w Polsce: Kryzys i Nowe Możliwości

CZQ>PL>MARKETING
Telekomunikacja w Polsce: Kryzys i Nowe Możliwości

W 2020 roku rynek telekomunikacyjny w Polsce zmagał się z wieloma wyzwaniami. Osiągając wartość 34,4 mld zł, był to wynik porównywalny z poprzednim rokiem. Jednakże, kryzys COVID-19 oraz anulowanie aukcji 5G miały znaczący wpływ na jego rozwój.

Wśród głównych tematów dominujących w 2020 roku znalazły się komercjalizacja 5G oraz podwyżki cen usług komórkowych. Efekty tych zmian zaczynają być widoczne w wynikach mobilnych operatorów telekomunikacyjnych.

Rok 2021 przyniesie nowe wyzwania, w tym obniżkę stawki MTR i dalsze drożenie rynku ISP. Należy spodziewać się, że te zmiany wpłyną na koniunkturę rynkową i kształtowanie przyszłości branży.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

IT i STARTUPIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.