Protest mediów: "Media bez wyboru" w obronie wolności informacji

Protest mediów: "Media bez wyboru" w obronie wolności informacji

CZQ>PL>MARKETING
Protest mediów: "Media bez wyboru" w obronie wolności informacji

10 lutego 2021 roku, w ramach akcji „Media bez wyboru”, niezależne portale, telewizje, prasa i radio zaprzestały publikacji. Celem protestu jest wyrażenie sprzeciwu wobec wprowadzenia podatku od mediów, który może zagrażać różnorodności informacji.



W ramach akcji, wiele stacji telewizyjnych i radiowych, a także portali internetowych, zdecydowało się na czerwone plansze i brak nowych programów. Działania te mają na celu pokazanie, jak wyglądałby świat bez wolnych mediów, w którym odbiorcy pozbawieni byliby wyboru i dostępu do różnorodnych treści.



Protestujące media zwracają uwagę na skale problemu. W przypadku wprowadzenia podatku reklamowego, wiele z nich może stanąć w obliczu poważnych trudności finansowych, co wpłynie na jakość i dostępność informacji dla społeczeństwa.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.