Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe Kompendium CSR: Świat po pandemii

Nowe Kompendium CSR: Świat po pandemii

Nowe Kompendium CSR: Świat po pandemii

CZQ>PL>MARKETING
Nowe Kompendium CSR: Świat po pandemii

26 lutego 2021 roku na rynku zadebiutowało 23. wydanie Kompendium CSR. Publikacja ta koncentruje się na wyzwaniach, jakie niesie ze sobą świat po pandemii. Autorzy podkreślają, że świat po pandemii nie będzie taki sam jak wcześniej.

W opisie Kompendium czytamy: „Pytanie, co musi się zmienić, byśmy nabrali odporności – każdego rodzaju – na przyszłe zagrożenia i ich skutki”. Głos w publikacji zabrali uznani eksperci, w tym Marcin Dorociński oraz prof. Elżbieta Mączyńska.

Psycholog Wojciech Eichelberger zwraca uwagę na to, że pierwsze zmiany powinny zajść w nas samych. Jego zdaniem, to nasze postrzeganie świata wymaga przekształceń, aby lepiej radzić sobie w nowej rzeczywistości.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.