Zalando powierza The ICON Agency obsługę PR i influencer marketingu
Zalando powierza The ICON Agency obsługę PR i influencer marketingu

Zalando, popularna platforma internetowa, ogłosiła rozszerzenie współpracy z The ICON Agency. Od stycznia 2021 roku agencja będzie odpowiedzialna za obsługę public relations oraz influencer marketingu w Polsce.
Dotychczasowa współpraca koncentrowała się głównie na działaniach w mediach społecznościowych. Nowe zadania obejmują także zarządzanie wizerunkiem marki oraz organizację wydarzeń promujących produkty Zalando.
Produkty marki będą dostępne w showroomie, zarówno w wersji wirtualnej, jak i stacjonarnej, zlokalizowanej przy ul. Mokotowskiej 40/3 w Warszawie.
W agencji za działania PR odpowiada Piotr Mika, a za influencer marketing – Maria Stasiecka. Działania w mediach społecznościowych nadal prowadzi Katarzyna Krukar. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, co świadczy o rosnącej konkurencyjności rynku.
Na podstawie: Źródła









