IKEA walczy z marnotrawstwem jedzenia w czasie świąt

IKEA walczy z marnotrawstwem jedzenia w czasie świąt

CZQ>PL>MARKETING
IKEA walczy z marnotrawstwem jedzenia w czasie świąt

14 grudnia 2020 roku, marka IKEA zainaugurowała kampanię, która zwraca uwagę na problem nadmiernej konsumpcji w okresie Świąt Bożego Narodzenia. W obliczu corocznych tradycji, sieć przypomina, że święta nie muszą wiązać się z masowym wyrzucaniem jedzenia.



W Polsce, każdego roku marnuje się aż 9 milionów ton jedzenia. Zaskakujący jest fakt, że około 54% Polaków przyznaje się do wyrzucania głównie żywności gotowej oraz niespożytych posiłków. IKEA apeluje o świadome zakupy oraz odpowiednie przechowywanie produktów, aby zmniejszyć ten niepokojący trend.



Kampania podkreśla znaczenie dokonywania wyborów, które nie zakończą się w koszu. Takie działania mogą przyczynić się do ograniczenia marnotrawstwa i promowania bardziej zrównoważonego podejścia do konsumpcji.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.