Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Problemy z programami partnerskimi w IT

Problemy z programami partnerskimi w IT

Problemy z programami partnerskimi w IT

CZQ>PL>MARKETING
Problemy z programami partnerskimi w IT

Programy partnerskie oferowane przez producentów w branży IT budzą wiele kontrowersji. Jak oceniają je integratorzy? Wiele firm zauważa, że są one średnio dostosowane do specyfiki polskiego rynku.

Wojciech Muras podkreśla, że wymagania dotyczące przychodów oraz kompetencji często wydają się odrealnione. Wiele z nich opiera się na marzeniach globalnych liderów, a nie na rzeczywistych potrzebach lokalnych rynków.

Oprócz tego, integratorzy skarżą się na wysoki poziom komplikacji związany z cennikami, ofertami i zasadami współpracy. Te wszystkie przeszkody mogą skutkować zniechęceniem do korzystania z programów partnerskich.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.