Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Kampania "Moc niewidzialności" dla samotnych seniorów

Kampania "Moc niewidzialności" dla samotnych seniorów

Kampania "Moc niewidzialności" dla samotnych seniorów

CZQ>PL>MARKETING
Kampania "Moc niewidzialności" dla samotnych seniorów

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zainaugurowało kampanię bożonarodzeniową „Moc niewidzialności” 16 listopada 2020 roku. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem samotności, który dotyka wiele osób, a szczególnie seniorów.



Jak podkreślają organizatorzy, samotność sprawia, że ludzie stają się „niewidzialni”. W ostatnich miesiącach, podczas lockdownu, wiele osób mogło doświadczyć tego uczucia, jednak dla seniorów jest to niestety codzienność.



Coroczna akcja fundraisingowa „Podaruj Wigilię” ma na celu zebranie funduszy na organizację spotkań wigilijnych dla osób starszych, które spędzają ten czas w osamotnieniu. W tym roku, ze względu na pandemię koronawirusa, wolontariusze dostosują formę wsparcia, aby dotrzeć do potrzebujących.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.