Sposoby na lepszą cyberochronę w instytucjach finansowych

Sposoby na lepszą cyberochronę w instytucjach finansowych

CZQ>PL>MARKETING
Sposoby na lepszą cyberochronę w instytucjach finansowych

Wydatki na cybersecurity w instytucjach finansowych w 2020 roku osiągną prawie 11 proc. budżetu IT, co stanowi wzrost z 10,1 proc. w 2019 roku, według badania Deloitte Cyber & Strategic Risk Services oraz FS-ISAC. To znaczący krok w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa cyfrowego w sektorze finansowym.



Większość nakładów, bo ponad połowę, pochłaniają wydatki związane z zarządzaniem prawami dostępu i tożsamości, a także monitoringiem bezpieczeństwa i operacji w cyberprzestrzeni oraz bezpieczeństwem punktów końcowych. To pokazuje, jak kluczowe staje się skuteczne zabezpieczanie danych.



Co więcej, rosnące nakłady na cybersecurity idą w parze z coraz większym zaangażowaniem liderów firm. W ciągu ostatnich trzech lat zauważono wzrost zainteresowania tematem cybersecurity w kierownictwie najwyższego szczebla instytucji finansowych. Prawie wszyscy respondenci (95 proc.) potwierdzają, że zarząd czuje się odpowiedzialny za kwestie bezpieczeństwa.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.