Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Różnice między rynkami Europy i Afryki według Marka Zmysłowskiego

Różnice między rynkami Europy i Afryki według Marka Zmysłowskiego

Różnice między rynkami Europy i Afryki według Marka Zmysłowskiego

CZQ>PL>MARKETING
Różnice między rynkami Europy i Afryki według Marka Zmysłowskiego

Marek Zmysłowski, przedsiębiorca i dyrektor, zwraca uwagę na kluczowe różnice pomiędzy rynkami Europy i Afryki. Jako współzałożyciel spółki Jumia Travel oraz doradca dla takich marek jak Glovo czy OLX, ma unikalne spojrzenie na te obie przestrzenie biznesowe.



Według Zmysłowskiego, pierwsza różnica dotyczy wyzwań, z jakimi boryka się rynek afrykański. Wiele problemów, takich jak ograniczony dostęp do technologii czy infrastruktury, nie występuje w Europie. To wpływa na sposób prowadzenia biznesu i wymaga innowacyjnych rozwiązań.



Druga różnica to mentalność konsumentów. W Afryce, podejście do zakupów i korzystania z usług jest często bardziej elastyczne i dostosowane do lokalnych potrzeb, co może być inspirujące dla europejskich przedsiębiorców.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.