Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polski startup telemedyczny zdobywa inwestora na rozwój innowacyjnego produktu

Polski startup telemedyczny zdobywa inwestora na rozwój innowacyjnego produktu

Polski startup telemedyczny zdobywa inwestora na rozwój innowacyjnego produktu

CZQ>PL>MARKETING
Polski startup telemedyczny zdobywa inwestora na rozwój innowacyjnego produktu

Polski startup telemedyczny, Aidlab, zyskał nowego inwestora, co otwiera drzwi do dalszego rozwoju ich technologii. Jakub Domaszewicz, współzałożyciel firmy, podkreśla, że zainwestowane środki będą przeznaczone na stworzenie noszonego urządzenia, które umożliwi zdalne badanie bezdechu sennego, serca oraz astmy.

Domaszewicz zaznacza, że COVID-19 uwydatnił potrzebę inwestycji w telemedycynę. W obliczu pandemii, tradycyjne formy diagnostyki stają się coraz trudniejsze. Naszym celem jest spopularyzowanie badań domowych, co może zrewolucjonizować sposób, w jaki pacjenci monitorują swoje zdrowie.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPKAMPANIE STUDY

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.