Avon w Nowym Wydaniu: Rebranding i Nowa Strategia

Avon w Nowym Wydaniu: Rebranding i Nowa Strategia

CZQ>PL>MARKETING
Avon w Nowym Wydaniu: Rebranding i Nowa Strategia

We wrześniu 2020 roku, marka Avon ogłosiła znaczące zmiany w swojej identyfikacji wizualnej oraz strategii komunikacyjnej. Rebranding zbiega się z 134 rocznicą istnienia firmy na rynku, co podkreśla jej długotrwałą obecność i ewolucję.

Nowa kampania „Watch me now” ma na celu zaprezentowanie Avonu jako innowacyjnej, odważnej i otwartej marki, skierowanej do wszystkich kobiet. Zmiany wizualne mają lepiej odzwierciedlać współczesny charakter firmy.

Nowy logotyp Avonu nawiązuje do historycznego znaku z lat trzydziestych, lecz z nowoczesnym gradientem kolorów. Marka podkreśla, że nowa identyfikacja wizualna jest odważniejsza i jednocześnie kobieca, co ma przyciągnąć nowe pokolenie klientów.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.