Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Grupa Żywiec pod ostrzałem: Czy bojkot to realne zagrożenie?

Grupa Żywiec pod ostrzałem: Czy bojkot to realne zagrożenie?

Grupa Żywiec pod ostrzałem: Czy bojkot to realne zagrożenie?

CZQ>PL>MARKETING
Grupa Żywiec pod ostrzałem: Czy bojkot to realne zagrożenie?

Grupa Żywiec staje w obliczu rosnącego niezadowolenia po tegorocznym Męskim Graniu. Internauci w mediach społecznościowych nawołują do bojkotu produktów firmy, co stawia pytanie o przyszłość jej wizerunku.


Wydarzenie, które miało miejsce 8 sierpnia, odbyło się w nietypowej formie z powodu pandemii. Męskie Granie transmitowano na żywo, a artyści, podczas koncertu, wyrazili wsparcie dla społeczności LGBT. To właśnie ich zachowanie rozbudziło kontrowersje i sprzeciw części widzów.


Pomimo licznych apeli o bojkot, Grupa Żywiec dotychczas nie skomentowała sytuacji. W obliczu tak intensywnej reakcji społeczności internetowej, firma będzie musiała zastanowić się nad swoim wizerunkiem oraz komunikacją z klientami.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.