Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Eobuwie przeprasza za kontrowersyjne sformułowanie

Eobuwie przeprasza za kontrowersyjne sformułowanie

Eobuwie przeprasza za kontrowersyjne sformułowanie

CZQ>PL>MARKETING
Eobuwie przeprasza za kontrowersyjne sformułowanie

Eobuwie znalazło się w ogniu krytyki po użyciu sformułowania „ideologia LGBT” na swoim blogu. Sytuacja ta stała się głośna dzięki użytkownikom Twittera, którzy wyrazili swoje oburzenie.



W artykule z września 2019 roku, który obecnie został usunięty, autorka opisała różowe sznurówki w glanach. W tekście zaznaczono, że mogą one świadczyć o homoseksualnej orientacji noszącej je osoby lub być wyrazem poparcia dla ideologii LGBT.



Marka zmuszona była do publicznych przeprosin, co pokazuje, jak ważne jest zachowanie ostrożności w doborze słów w kontekście wrażliwych tematów. W obliczu rosnącej dyskusji na temat tolerancji i różnorodności, takie incydenty mają znaczący wpływ na wizerunek firm.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.