Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

IT w kryzysie: Umiarkowany optymizm branży po pandemii

IT w kryzysie: Umiarkowany optymizm branży po pandemii

IT w kryzysie: Umiarkowany optymizm branży po pandemii

CZQ>PL>MARKETING
IT w kryzysie: Umiarkowany optymizm branży po pandemii

Branża IT zdejmuje nogę z gazu, a najnowsze badania pokazują, że mimo wciąż dużego zapotrzebowania na programistów, skutki pandemii zaczynają dawać o sobie znać. W analizie przeprowadzonej przez Just Join IT, 44% przebadanych firm odnotowało wzrost przychodów w kwietniu, ale 26% przedsiębiorstw technologicznych zmaga się ze spadkiem.



Co więcej, prawie 30% firm nie zauważyło znaczących zmian w swoim funkcjonowaniu. Osoby na stanowiskach kierowniczych wyrażają umiarkowany optymizm co do przyszłości branży, jednak niepewność pozostaje. Wzrost nowych zamówień w 41% firmach daje pewne nadzieje na odbicie.



Warto obserwować, jak sytuacja w branży IT będzie się rozwijać, ponieważ to właśnie ona może zadecydować o przyszłości wielu gospodarek.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.