Jak CTO zmienia oblicze mBanku: Historia sukcesu

Jak CTO zmienia oblicze mBanku: Historia sukcesu

CZQ>PL>MARKETING
Jak CTO zmienia oblicze mBanku: Historia sukcesu

W mBanku technologia stała się kluczowym elementem strategii rozwoju. Rola Chief Technology Officera (CTO) zyskała na znaczeniu, stając się filarem biznesu, który wytycza ścieżki dla innowacji. Jakie wyzwania stają przed osobą na tym stanowisku?

Na początku swojej drogi w Centrum Usług Wspólnych, postawiłam sobie za cel stworzenie warunków, w których biznes może swobodnie marzyć o przyszłości. Każdy CTO powinien być liderem, który inspiruje do działania, a nie tylko technicznym specjalistą.

Moja historia to nie tylko sukcesy, ale także wiele prób i błędów. Kluczowe było poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań oraz dostosowywanie priorytetów do dynamicznie zmieniającego się rynku. Dzięki temu mBank osiągnął nowy poziom świadomości technologicznej.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

IT i STARTUPIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.