Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polskie firmy w erze paperless: Czy jesteśmy gotowi na zmiany?

Polskie firmy w erze paperless: Czy jesteśmy gotowi na zmiany?

Polskie firmy w erze paperless: Czy jesteśmy gotowi na zmiany?

CZQ>PL>MARKETING
Polskie firmy w erze paperless: Czy jesteśmy gotowi na zmiany?

W raporcie „Biznes w erze paperless. Czy jesteśmy na niego gotowi?” przedstawiono wyniki badania dotyczącego polskich firm i ich podejścia do narzędzi paperless. Wybrano siedem sektorów, w których wymiana dokumentów oraz podpisywanie ich jest kluczowe. Należą do nich:

Franczyzowe sieci handlowePrywatna służba zdrowiaFirmy windykacyjneFirmy pożyczkoweDeweloperzyDostawcy usług TV

Warto zauważyć, że sektor finansowy oraz telekomunikacyjny zostały pominięte z powodu już znaczącej obecności usług paperless. Raport pokazuje, że w polskich firmach panuje bardzo wysoka świadomość możliwości stosowania podpisu elektronicznego, co może znacząco wpłynąć na efektywność procesów wewnętrznych.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.