E-commerce w czasach zarazy: Nowa rzeczywistość dla przedsiębiorców

E-commerce w czasach zarazy: Nowa rzeczywistość dla przedsiębiorców

CZQ>PL>MARKETING
E-commerce w czasach zarazy: Nowa rzeczywistość dla przedsiębiorców

Decyzja polskiego rządu o zamknięciu obiektów handlowych powyżej 2 tys. mkw. oraz wszystkich restauracji i barów zmusiła wielu przedsiębiorców do szybkiej adaptacji. W obliczu kryzysu, sprzedaż online stała się jedynym sposobem na przetrwanie.



W marcu 2020 roku, zainteresowanie otwarciem sklepu internetowego wzrosło o 50% w porównaniu do tego samego miesiąca w roku ubiegłym. Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper, podkreśla, że wiele firm dostrzega potencjał w e-commerce.



Najwięcej nowych sklepów zakładano w branżach: książki i multimediaspożywczaupominkowazdrowie i urodadom i ogród. To dowód na to, że przedsiębiorcy potrafią dostosować swoją ofertę do zmieniających się warunków rynkowych.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.