Legimi: Sukces e-booków na polskim rynku

Legimi: Sukces e-booków na polskim rynku

CZQ>PL>MARKETING
Legimi: Sukces e-booków na polskim rynku

Legimi, znane jako „Spotify dla e-booków”, osiąga imponujący zysk netto na poziomie 2 mln zł. To osiągnięcie jest wynikiem pomysłu dwóch studentów, którzy w 2007 roku postanowili sprzedawać dostęp do audiobooków i e-booków w abonamencie.

Platforma, za którą stoi Mikołaj Małaczyński oraz Mateusz Frukacz, zyskuje na popularności i planuje ekspansję zagraniczną. Legimi przyciąga uwagę klientów, oferując bogaty zbiór treści w przystępnej formie subskrypcyjnej.

W ostatnich latach, w obliczu rosnącego zainteresowania czytelnictwem cyfrowym, Legimi staje się liderem w branży. Dzięki innowacyjnemu modelowi biznesowemu, firma może konkurować z tradycyjnymi wydawnictwami i platformami.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

BIZNESREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.