Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Przetarg bez happy endu: Jak Grzegorz Pałczyński stawił czoła trudnościom

Przetarg bez happy endu: Jak Grzegorz Pałczyński stawił czoła trudnościom

Przetarg bez happy endu: Jak Grzegorz Pałczyński stawił czoła trudnościom

CZQ>PL>MARKETING
Przetarg bez happy endu: Jak Grzegorz Pałczyński stawił czoła trudnościom

Grzegorz Pałczyński miał wyjątkowo trudny rok, a jego doświadczenia z przetargiem na dostawę sprzętu komputerowego dla Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej pokazują, jak skomplikowany bywa sektor publiczny.


Sprawa, która miała zakończyć się w kilka dni, przerodziła się w wielomiesięczny spór. Chociaż konflikt zakończył się ugodą, to determinacja warszawskiego integratora była kluczowa w osiągnięciu pozytywnego wyniku.


Ten przypadek uwidacznia, w jak trudnej sytuacji znajdują się wykonawcy w relacjach z zamawiającymi w sektorze publicznym. Rozpoczęło się to w grudniu 2018 roku, kiedy to zawarto umowę na dostawę serwerów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.