Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polska branża ciepłownicza w kryzysie: Czas na zmiany!

Polska branża ciepłownicza w kryzysie: Czas na zmiany!

Polska branża ciepłownicza w kryzysie: Czas na zmiany!

CZQ>PL>MARKETING
Polska branża ciepłownicza w kryzysie: Czas na zmiany!

Polska branża ciepłownicza stoi na rozdrożu. Obecnie aż 74% ciepłowni w kraju wykorzystuje węgiel kamienny, co czyni ją silnie uzależnioną od paliw kopalnych. W miksie energetycznym jedynie 7% pochodzi z gazu oraz 7% z odnawialnych źródeł energii.

Zmiana struktury ciepłowniczego miksu energetycznego jest nieunikniona. Rosnące ceny uprawnień do emisji dwutlenku węgla wymuszają dostosowanie się do nowych realiów. Wraz z modernizacją źródeł energii, inteligentne systemy zarządzania infrastrukturą mogą znacząco usprawnić funkcjonowanie firm ciepłowniczych.

Jak zauważa ekspert, nowatorskie ciepłownictwo zaczyna przypominać rozproszoną energetykę, co otwiera nowe możliwości dla branży. Przemiany są konieczne, aby sprostać wyzwaniom przyszłości.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.