Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Twitter wprowadza rewolucyjne zmiany w śledzeniu tematów

Twitter wprowadza rewolucyjne zmiany w śledzeniu tematów

Twitter wprowadza rewolucyjne zmiany w śledzeniu tematów

CZQ>PL>MARKETING
Twitter wprowadza rewolucyjne zmiany w śledzeniu tematów

Twitter ogłasza nową funkcjonalność, która ma na celu ułatwienie użytkownikom śledzenia interesujących ich zagadnień. Już od 13 listopada 2019 roku, platforma wprowadza automatyczne śledzenie tematów, pozwalając użytkownikom obserwować konkretne tematy podobnie jak konta.

W strumieniu tweetów pojawią się również treści z profili, których użytkownik nie obserwuje, ale które są uznawane za wiarygodne źródła w danym temacie. To innowacyjne podejście ma na celu zwiększenie dostępności platformy dla nowych użytkowników oraz ułatwienie zaawansowanym w odkrywaniu nowych profili i dyskusji.

Łącznie, użytkownicy będą mogli śledzić ponad 300 zagadnień, co znacząco wzbogaci ich doświadczenie na Twitterze.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.