Przyszłość sztucznej inteligencji w biznesie

Przyszłość sztucznej inteligencji w biznesie

CZQ>PL>MARKETING
Przyszłość sztucznej inteligencji w biznesie

Sztuczna inteligencja staje się kluczowym elementem strategii biznesowych na całym świecie. Jak twierdzi Emma Kendrew, ekspert w Accenture Technology, możemy spodziewać się znacznego wzrostu zainteresowania AI w nadchodzących latach.



Rynki takie jak USA i UE prowadzą w inwestycjach w sztuczną inteligencję, ale również Chiny nie pozostają w tyle, przeznaczając ogromne środki na rozwój tej technologii. W ciągu najbliższych 3–5 lat AI ma potencjał, by zrewolucjonizować różne aspekty codziennego życia.



Warto zauważyć, że wiele osób korzysta z AI na co dzień, chociaż często nie zdaje sobie z tego sprawy. Aplikacje na smartfonach czy wyszukiwarki internetowe to tylko niektóre przykłady, jak AI wpływa na nasze życie.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.