Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Holandia zmienia nazwę na Niderlandy - nowe podejście do wizerunku kraju

Holandia zmienia nazwę na Niderlandy - nowe podejście do wizerunku kraju

Holandia zmienia nazwę na Niderlandy - nowe podejście do wizerunku kraju

CZQ>PL>MARKETING
Holandia zmienia nazwę na Niderlandy - nowe podejście do wizerunku kraju

Holandia zdecydowała się na istotną zmianę wizerunkową. Od przyszłego roku, na arenie międzynarodowej, kraj ten będzie znany jako Niderlandy. Ta decyzja, przegłosowana przez holenderski rząd, ma na celu poprawę reputacji kraju.

Jak informuje money.pl, zmiana nazwy ma szczególne znaczenie podczas ważnych wydarzeń, takich jak Eurowizja czy Igrzyska Olimpijskie. Władze uznały, że dotychczasowa nazwa budzi negatywne skojarzenia, takie jak prostytucja czy legalne narkotyki, co nie sprzyja promocji kraju.

Warto zauważyć, że nazwa the Netherlands nie jest nowa w języku angielskim, lecz zyska teraz na znaczeniu. Holandia stara się podkreślić swoje pozytywne aspekty, takie jak wiatraki, tulipany i sery, które przez lata były znakiem rozpoznawczym kraju.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.