LinkedIn wprowadza nowe funkcje dla pracodawców

LinkedIn wprowadza nowe funkcje dla pracodawców

CZQ>PL>MARKETING
LinkedIn wprowadza nowe funkcje dla pracodawców

LinkedIn postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom pracodawców i wprowadził trzy nowe funkcje, które pomogą organizacjom zbudować zaangażowane społeczności. Powołując się na badanie Edelmana z 2017 roku, serwis przypomina, że 60% osób ufa innym ludziom podobnym do siebie, a firmom ufa jedynie 52%.

Wynika z tego, że najlepszą reklamą firmy są jej pracownicy. Właśnie na ich potrzebach LinkedIn skupił się w swojej jesiennej aktualizacji.

Pierwsza nowa opcja umożliwia administratorom stron firmowych wysyłanie powiadomień o ważnych publikacjach do wszystkich pracowników. To pozwala na lepsze zaangażowanie i komunikację wewnętrzną.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.