Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Facebook usuwa znaczniki weryfikacji - Co to oznacza dla biznesów?

Facebook usuwa znaczniki weryfikacji - Co to oznacza dla biznesów?

Facebook usuwa znaczniki weryfikacji - Co to oznacza dla biznesów?

CZQ>PL>MARKETING
Facebook usuwa znaczniki weryfikacji - Co to oznacza dla biznesów?

Facebook wprowadza istotne zmiany w profilach biznesowych, które mają wpływ na ich wygląd oraz na sposób obliczania wyświetleń. Od 30 października 2019 roku, portal Zuckerberga usunie szare znaczniki weryfikacji, które miały na celu zwiększenie wiarygodności firm oraz organizacji.



Jak podaje socialmediatoday.com, wiele osób nie zdawało sobie sprawy, co te znaczniki oznaczają. W rezultacie, Facebook postanowił uprościć system, aby lepiej dostosować się do potrzeb użytkowników. Odznaki były dostępne dla stron, które kontrolowały swoje dane i przeszły odpowiedni proces weryfikacji.



Zmiany te mogą wpłynąć na postrzeganie marek w sieci. Warto, aby przedsiębiorcy byli świadomi nadchodzących modyfikacji i dostosowali swoje strategie marketingowe do nowej rzeczywistości.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.