Avaya i RingCentral: Nowa Era w Zintegrowanej Komunikacji
Avaya i RingCentral: Nowa Era w Zintegrowanej Komunikacji

Avaya ogłosiła strategiczne partnerstwo z RingCentral, które ma na celu wzmocnienie jej pozycji na rynku chmurowych rozwiązań do zintegrowanej komunikacji (UCaaS). Współpraca ta jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na usługi UCaaS, które rosną w tempie 19% rocznie.
Nowa platforma, Avaya Cloud Office Platform, będzie korzystać z innowacyjnego oprogramowania RingCentral, co pozwoli na lepszą integrację komunikacji i współpracy. Rynek zintegrowanej komunikacji jako usługi zyskuje na znaczeniu, a Avaya stara się dostosować do tych zmian.
Zgodnie z umową, RingCentral przejmie kilka procent udziałów w Avaya za 125 mln dolarów. Dodatkowo, wpłaci zaliczkę w wysokości 375 mln dolarów tytułem prowizji od sprzedaży i opłat, co podkreśla zaufanie do wspólnej wizji rozwoju.
Na podstawie: Źródła









