Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Centrum Sztuki Współczesnej zaprasza do krytyki sztuki

Centrum Sztuki Współczesnej zaprasza do krytyki sztuki

Centrum Sztuki Współczesnej zaprasza do krytyki sztuki

CZQ>PL>MARKETING
Centrum Sztuki Współczesnej zaprasza do krytyki sztuki

Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski uruchomiło nową kampanię, która ma na celu zachęcenie odwiedzających do wyrażania swoich opinii na temat sztuki współczesnej. Jak podkreśla Adam Nowakowski, szef działu strategii agencji Leo Burnett Warszawa, „Każdy ma prawo do własnej opinii na temat tego, co zobaczył.”

W ramach kampanii, organizatorzy chcą pokazać, że galeria nie jest tylko miejscem dla ekspertów, ale także dla każdego, kto pragnie poszukiwać i odkrywać sztukę. Kreacje kampanii przytaczają typowe wypowiedzi, takie jak „absurdalny ten plakat” czy „też tak potrafię”.

W ten sposób Centrum Sztuki Współczesnej stara się stworzyć przestrzeń, gdzie każdy może poczuć się jak krytyk, a sztuka staje się bardziej dostępna.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.