Twitter przyznaje się do błędu w personalizacji reklam

Twitter przyznaje się do błędu w personalizacji reklam

CZQ>PL>MARKETING
Twitter przyznaje się do błędu w personalizacji reklam

Twitter ogłosił, że rozwiązał „problem”, który pozwalał użytkownikom na widzenie personalizowanych reklam, mimo braku zgody na ich wyświetlanie. To kontrowersyjne podejście wzbudziło wiele emocji wśród użytkowników.

Od maja 2018 roku, serwis społecznościowy udostępniał certyfikowanym reklamodawcom dane dotyczące użytkowników, w tym ich kod pocztowy oraz interakcje z reklamami. Dzięki tym informacjom, Twitter mógł dostosować oferty do preferencji użytkowników.

Pomimo zapewnień, że dane nie zawierały haseł ani adresów e-mail, wielu użytkowników poczuło się zaniepokojonych. Personalizacja reklam wzbudza pytania o prywatność i zgodność z obowiązującymi regulacjami.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.