Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Twitter przeprasza za personalizowane reklamy bez zgody użytkowników

Twitter przeprasza za personalizowane reklamy bez zgody użytkowników

Twitter przeprasza za personalizowane reklamy bez zgody użytkowników

CZQ>PL>MARKETING
Twitter przeprasza za personalizowane reklamy bez zgody użytkowników

Twitter ogłosił, że rozwiązał problem, który umożliwiał pokazywanie personalizowanych reklam użytkownikom, którzy nie wyrazili na to zgody. Serwis przyznał, że od maja 2018 roku udostępniał certyfikowanym reklamodawcom dane dotyczące użytkowników, w tym ich kod pocztowy oraz interakcje z reklamami.

Od września 2018 roku Twitter wprowadził dodatkowe metody personalizacji reklam, bazując na informacjach o używanym sprzęcie. Użytkownicy, którzy nie chcieli być targetowani, otrzymywali jednak reklamy dostosowane do ich profilu, co wzbudziło kontrowersje.

W odpowiedzi na krytykę, portal podkreślił, że wszystkie zebrane dane pozostawały w obrębie serwisu i nie zawierały wrażliwych informacji, takich jak hasła czy adresy e-mail.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.