YouTube rezygnuje z reklam targetowanych dla dzieci!

YouTube rezygnuje z reklam targetowanych dla dzieci!

CZQ>PL>MARKETING
YouTube rezygnuje z reklam targetowanych dla dzieci!

YouTube ogłosił plan usunięcia reklam targetowanych z filmów, które mogą być oglądane przez dzieci. Decyzja ta, jak informuje bloomberg.com, ma na celu dostosowanie się do wymogów regulacyjnych.



Choć ta zmiana może zadowolić organy regulacyjne, to jednocześnie wpłynie na dochody firmy ze sprzedaży reklam. Usunięcie reklam targetowanych z filmów dla dzieci to odpowiedź na obawy dotyczące przestrzegania ustawy COPPA, która chroni prywatność dzieci w internecie.



W tle tej decyzji kryje się śledztwo prowadzone przez Federalną Komisję Handlu (FTC), które może doprowadzić do nałożenia wielomilionowej kary, podobnej do tej, którą ukarano Tik Toka. YouTube zmienia zasady, a przyszłość reklamy na platformie staje się coraz bardziej niepewna.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.