Doritos rezygnuje z logo, aby dotrzeć do generacji Z!
Doritos rezygnuje z logo, aby dotrzeć do generacji Z!

Marka chipsów Doritos wprowadza rewolucyjną zmianę w swojej kampanii promocyjnej, rezygnując z charakterystycznego logotypu oraz sloganu. Ta decyzja ma na celu przyciągnięcie uwagi generacji Z, która, według firmy, nie jest zainteresowana tradycyjną reklamą – informuje portal thedrum.com.
Od 26 sierpnia 2019 roku Doritos rozpoczęło usuwanie swojego logo z reklam oraz materiałów w mediach społecznościowych. Nowe hasło, które zastępuje dotychczasowe „Dla odważnych”, brzmi „Kolejny poziom” (w org. „Another level”). W przekazach marka będzie używać jedynie trójkąta oraz hasła „Logo goes here” (w tłum. „Logo wchodzi tutaj”).
Zmiana ta może być kluczowa w dotarciu do młodszych konsumentów, którzy preferują subtelniejsze formy promocji. Doritos stawia na innowacyjność i odzwierciedlenie oczekiwań swojej grupy docelowej.
Na podstawie: Źródła









