Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Doritos rezygnuje z logo, aby dotrzeć do generacji Z!

Doritos rezygnuje z logo, aby dotrzeć do generacji Z!

Doritos rezygnuje z logo, aby dotrzeć do generacji Z!

CZQ>PL>MARKETING
Doritos rezygnuje z logo, aby dotrzeć do generacji Z!

Marka chipsów Doritos wprowadza rewolucyjną zmianę w swojej kampanii promocyjnej, rezygnując z charakterystycznego logotypu oraz sloganu. Ta decyzja ma na celu przyciągnięcie uwagi generacji Z, która, według firmy, nie jest zainteresowana tradycyjną reklamą – informuje portal thedrum.com.



Od 26 sierpnia 2019 roku Doritos rozpoczęło usuwanie swojego logo z reklam oraz materiałów w mediach społecznościowych. Nowe hasło, które zastępuje dotychczasowe „Dla odważnych”, brzmi „Kolejny poziom” (w org. „Another level”). W przekazach marka będzie używać jedynie trójkąta oraz hasła „Logo goes here” (w tłum. „Logo wchodzi tutaj”).



Zmiana ta może być kluczowa w dotarciu do młodszych konsumentów, którzy preferują subtelniejsze formy promocji. Doritos stawia na innowacyjność i odzwierciedlenie oczekiwań swojej grupy docelowej.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.