Comarch: Spadki w kraju, wzrosty za granicą

Comarch: Spadki w kraju, wzrosty za granicą

CZQ>PL>MARKETING
Comarch: Spadki w kraju, wzrosty za granicą

Comarch ogłosił, że w II kwartale 2019 roku przychody ze sprzedaży w Polsce spadły o 17 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, osiągając 137,8 mln zł. Zarząd firmy wyjaśnia, że główną przyczyną tego dołka jest segment publiczny, w którym brakowało wysokowartościowych dostaw wyrobów gotowych.



W sprawozdaniu finansowym podano, że spadek sprzedaży krajowej wynikał z braku transakcji, które miały miejsce w II kwartale 2018 roku. Mimo to, pozytywną wiadomością jest to, że małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce zwiększyły swoje zakupy o 18 proc. r/r, co przełożyło się na 37,7 mln zł przychodów.



Warto również zauważyć, że w pierwszej połowie roku Comarch odnotował znaczny wzrost popytu na systemy ERP, co stanowi pozytywny sygnał dla przyszłości firmy.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.