Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Wizerunkowe problemy brytyjskiego PR-u

Wizerunkowe problemy brytyjskiego PR-u

Wizerunkowe problemy brytyjskiego PR-u

CZQ>PL>MARKETING
Wizerunkowe problemy brytyjskiego PR-u

Aż 92 proc. Brytyjczyków twierdzi, że PR-owcy „naginają prawdę” i zajmują się głównie okłamywaniem ludzi. To wyniki badania przeprowadzonego przez firmę Ginger Research, które ukazało się na prweek.com. Co ciekawe, 62 proc. ankietowanych przyznaje, że nie wie, czym właściwie jest PR.

Warto również zauważyć, że 22 proc. badanych uważa, iż PR generuje fake newsy, a 17 proc. sądzi, że eksperci od komunikacji zarabiają na życie kłamstwem. Dodatkowo, aż 64 proc. respondentów postrzega pracę PR-owców jako łatwą i przyjemną, polegającą głównie na „piciu szampana i chodzeniu na imprezy”.

Te wyniki pokazują, jak wielki problem z wizerunkiem ma branża PR na Wyspach, co powinno być sygnałem do działania dla specjalistów w tej dziedzinie.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.