Wizerunkowe problemy brytyjskiego PR-u
Wizerunkowe problemy brytyjskiego PR-u

Aż 92 proc. Brytyjczyków twierdzi, że PR-owcy „naginają prawdę” i zajmują się głównie okłamywaniem ludzi. To wyniki badania przeprowadzonego przez firmę Ginger Research, które ukazało się na prweek.com. Co ciekawe, 62 proc. ankietowanych przyznaje, że nie wie, czym właściwie jest PR.
Warto również zauważyć, że 22 proc. badanych uważa, iż PR generuje fake newsy, a 17 proc. sądzi, że eksperci od komunikacji zarabiają na życie kłamstwem. Dodatkowo, aż 64 proc. respondentów postrzega pracę PR-owców jako łatwą i przyjemną, polegającą głównie na „piciu szampana i chodzeniu na imprezy”.
Te wyniki pokazują, jak wielki problem z wizerunkiem ma branża PR na Wyspach, co powinno być sygnałem do działania dla specjalistów w tej dziedzinie.
Na podstawie: Źródła









