Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Kampania „STOP Barierom” – Nowa Inicjatywa na Rzecz Osób Niepełnosprawnych

Kampania „STOP Barierom” – Nowa Inicjatywa na Rzecz Osób Niepełnosprawnych

Kampania „STOP Barierom” – Nowa Inicjatywa na Rzecz Osób Niepełnosprawnych

CZQ>PL>MARKETING
Kampania „STOP Barierom” – Nowa Inicjatywa na Rzecz Osób Niepełnosprawnych

W maju 2019 roku zainaugurowano kampanię edukacyjno-informacyjną pod hasłem „STOP Barierom”. Inicjatywa ta ma na celu zwrócenie uwagi na problem dostępności usług dla osób z niepełnosprawnościami w przestrzeni publicznej oraz komercyjnej.



Kampania, realizowana przez Fundację Neuron Plus, stawia sobie za cel uświadomienie firmom oraz instytucjom konieczności likwidacji barier, które utrudniają osobom niepełnosprawnym codzienne funkcjonowanie. Działa to na rzecz ich aktywizacji oraz pełnoprawnego uczestnictwa w życiu społecznym.



W ramach akcji powstała strona internetowa, na której umieszczono kompendium wiedzy na temat dostępności oraz zasobów wspierających osoby z niepełnosprawnościami. To krok w stronę bardziej inkluzji oraz zrozumienia potrzeb tej grupy społecznej.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.