Patotreści w internecie: Co trzeci nastolatek z ciekawości

Patotreści w internecie: Co trzeci nastolatek z ciekawości

CZQ>PL>MARKETING
Patotreści w internecie: Co trzeci nastolatek z ciekawości

Patotreści w internecie zyskują na popularności, a ich odbiorcami są głównie nastolatki. Z raportu Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę wynika, że co trzecie dziecko w wieku 13-15 lat zetknęło się z tym zjawiskiem. Choć Marcin Olender z Google’a twierdzi, że patostreaming to jedynie margines, wyniki badań pokazują, że problem jest znacznie szerszy.



Dlaczego młodzież sięga po patotreści? Oprócz ciekawości, wiele z nich robi to, by „nie wypaść z obiegu”. Aż 84 proc. badanych słyszało o takich materiałach, co potwierdza, że temat jest powszechny i budzi zainteresowanie.



W obliczu rosnącej popularności patostreamingu, warto zastanowić się nad wpływem takich treści na młodych ludzi oraz nad sposobami ich edukacji w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.