Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Facebook wykorzystuje FOMO do zwiększenia zaangażowania użytkowników

Facebook wykorzystuje FOMO do zwiększenia zaangażowania użytkowników

Facebook wykorzystuje FOMO do zwiększenia zaangażowania użytkowników

CZQ>PL>MARKETING
Facebook wykorzystuje FOMO do zwiększenia zaangażowania użytkowników

Facebook wprowadza nowe rozwiązanie, które ma na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników poprzez informowanie ich o artykułach, które zostały przeczytane przez znajomych. Nowa funkcjonalność, jak donosi socialmediatoday, ma na celu zacieśnienie więzi społecznych i zachęcenie do lektury.



Serwis planuje wprowadzić adnotację „read by your friends” (przeczytane przez twoich znajomych) w postach. To podejście bazuje na zjawisku FOMO, czyli lęku przed pominięciem ważnej informacji, co może skutkować większym zainteresowaniem użytkowników.



W dobie cyfrowych mediów, nikt nie chce przegapić wiadomości, które mogą być istotne dla jego kręgu znajomych. Choć Facebook nie pozwoli na sprawdzenie, który znajomy przeczytał dany artykuł, sama informacja już może działać mobilizująco na użytkowników.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.