Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Brytyjskie organizacje PR krytykują audycję BBC

Brytyjskie organizacje PR krytykują audycję BBC

Brytyjskie organizacje PR krytykują audycję BBC

CZQ>PL>MARKETING
Brytyjskie organizacje PR krytykują audycję BBC

Brytyjskie organizacje PR, w tym Public Relations and Communications Association (PRCA) oraz Chartered Institute of Public Relations (CIPR), wyraziły swoje niezadowolenie z audycji „The Art of Public Relations”, która została wyemitowana przez BBC Radio 4.

W oświadczeniach, przedstawiciele tych organizacji zarzucają nadawcy rozpowszechnianie niepełnego i niesprawiedliwego obrazu branży PR. Audycja, emitowana na początku stycznia 2019 roku, miała na celu przybliżenie słuchaczom tematyki związanej z public relations.

W programie, prowadzonym przez Andrę Catherwood, wzięli udział przedstawiciele branży PR oraz dziennikarka, którzy dyskutowali o relacjach z mediami oraz metodach wpływania na publikacje. Krytyka ze strony PRCA i CIPR wskazuje na głębsze problemy z wizerunkiem branży w mediach.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.