Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Twitter testuje nową funkcję dla lepszej przejrzystości konwersacji

Twitter testuje nową funkcję dla lepszej przejrzystości konwersacji

Twitter testuje nową funkcję dla lepszej przejrzystości konwersacji

CZQ>PL>MARKETING
Twitter testuje nową funkcję dla lepszej przejrzystości konwersacji

Twitter wprowadza innowacje, które mają na celu zwiększenie przejrzystości w dyskusjach na platformie. Nowa funkcjonalność, która jest aktualnie testowana, to etykieta „Original Tweeter”, która pojawi się przy użytkowniku rozpoczynającym dany wątek.



Jak podaje adweek.com, ta zmiana ma ułatwić śledzenie konwersacji oraz lepsze zrozumienie ich kontekstu. Użytkownicy korzystający z aplikacji na iOS oraz Android mogą już teraz testować tę nową opcję.



Wprowadzenie etykiety „Original Tweeter” może znacząco wpłynąć na sposób interakcji użytkowników, co jest szczególnie istotne w obliczu rosnącej liczby dyskusji w sieci. Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój platformy, takie innowacje są niezbędne do utrzymania zaangażowania społeczności.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.