Oracle w Polsce nie porzuci klientów on-premises

Oracle w Polsce nie porzuci klientów on-premises

CZQ>PL>MARKETING
Oracle w Polsce nie porzuci klientów on-premises

Oracle Polska zapewnia, że nie zrezygnuje z obsługi klientów korzystających z rozwiązań on-premises. Piotr Witczyński, dyrektor generalny firmy, podkreślił, że polscy klienci są konserwatywnie nastawieni do wdrożeń chmurowych, co wpłynęło na ich strategię.

Witczyński zauważył, że mimo dużego zainteresowania chmurą, klienci potrzebują więcej czasu na przejście na nowe rozwiązania. W ciągu ostatnich lat liczba klientów korzystających z chmurowych usług Oracle w Polsce wzrosła o ponad 50 proc. rocznie, a obecnie przekracza 50.

Największe zainteresowanie chmurą występuje w sektorach takich jak ubezpieczenia, przemysł oraz telekomunikacja. Rozwój usług chmurowych jest globalnym priorytetem Oracle, co może wpłynąć na przyszłość polskiego rynku technologii.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.