Oracle w Polsce nie porzuci klientów on-premises
Oracle w Polsce nie porzuci klientów on-premises

Oracle Polska zapewnia, że nie zrezygnuje z obsługi klientów korzystających z rozwiązań on-premises. Piotr Witczyński, dyrektor generalny firmy, podkreślił, że polscy klienci są konserwatywnie nastawieni do wdrożeń chmurowych, co wpłynęło na ich strategię.
Witczyński zauważył, że mimo dużego zainteresowania chmurą, klienci potrzebują więcej czasu na przejście na nowe rozwiązania. W ciągu ostatnich lat liczba klientów korzystających z chmurowych usług Oracle w Polsce wzrosła o ponad 50 proc. rocznie, a obecnie przekracza 50.
Największe zainteresowanie chmurą występuje w sektorach takich jak ubezpieczenia, przemysł oraz telekomunikacja. Rozwój usług chmurowych jest globalnym priorytetem Oracle, co może wpłynąć na przyszłość polskiego rynku technologii.
Na podstawie: Źródła









