Nasty Gal wycofuje reklamy z powodu kontrowersyjnej modelki

Nasty Gal wycofuje reklamy z powodu kontrowersyjnej modelki

CZQ>PL>MARKETING
Nasty Gal wycofuje reklamy z powodu kontrowersyjnej modelki

Marka modowa Nasty Gal znalazła się pod ostrzałem po decyzji Brytyjskiego Urzędu ds. Standardów w Reklamie (ASA), który nakazał wycofanie trzech reklam telewizyjnych. Powodem była modelka, która według urzędników miała „niezdrową niedowagę” – informuje bbc.com.



Otrzymano 22 skargi od widzów, którzy uznali, że spoty są „społecznie nieodpowiedzialne”. W swoim orzeczeniu ASA podkreśliło, że niektóre sceny ukazujące modelkę były zbyt kontrowersyjne, zwracając uwagę na jej nadmierną szczupłość.



„Uznaliśmy, że w tych scenach pokazano niezdrową niedowagę modelki i w związku z tym stwierdziliśmy, że reklamy są nieodpowiedzialne” – brzmi fragment orzeczenia. Ta sytuacja wprowadza dyskusję na temat standardów urody w reklamie i ich wpływu na społeczeństwo.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.