Wyborowa Pernod Ricard wybiera H+K Strategies do walki z hejtem
Wyborowa Pernod Ricard wybiera H+K Strategies do walki z hejtem

Wyborowa Pernod Ricard dołączyła do grona klientów Hill+Knowlton Strategies, co zapowiada nowe, ciekawe inicjatywy w obszarze PR.
Agencja będzie wspierać mediowo kampanię społeczną „Love Over Hate”, zainicjowaną przez markę Absolut. Jej celem jest zachęcenie Polaków do aktywnej walki z hejtem w sieci.
H+K Strategies odpowiada za opracowanie działań komunikacyjnych oraz współpracę z ambasadorką akcji, Katarzyną Warnke. Dodatkowo, agencja zajmie się planowaniem i realizacją działań mediowych dla tej szczytnej inicjatywy.
W projekcie biorą udział Kaja Piekarska, Senior Associate, oraz Aleksandra Samociuk, Senior Account Exec. To zespół, który ma na celu skuteczne dotarcie z przesłaniem kampanii do jak najszerszej publiczności.
Na podstawie: Źródła









