Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Wyborowa Pernod Ricard wybiera H+K Strategies do walki z hejtem

Wyborowa Pernod Ricard wybiera H+K Strategies do walki z hejtem

Wyborowa Pernod Ricard wybiera H+K Strategies do walki z hejtem

CZQ>PL>MARKETING
Wyborowa Pernod Ricard wybiera H+K Strategies do walki z hejtem

Wyborowa Pernod Ricard dołączyła do grona klientów Hill+Knowlton Strategies, co zapowiada nowe, ciekawe inicjatywy w obszarze PR.



Agencja będzie wspierać mediowo kampanię społeczną „Love Over Hate”, zainicjowaną przez markę Absolut. Jej celem jest zachęcenie Polaków do aktywnej walki z hejtem w sieci.



H+K Strategies odpowiada za opracowanie działań komunikacyjnych oraz współpracę z ambasadorką akcji, Katarzyną Warnke. Dodatkowo, agencja zajmie się planowaniem i realizacją działań mediowych dla tej szczytnej inicjatywy.



W projekcie biorą udział Kaja Piekarska, Senior Associate, oraz Aleksandra Samociuk, Senior Account Exec. To zespół, który ma na celu skuteczne dotarcie z przesłaniem kampanii do jak najszerszej publiczności.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.