Skandal z botami w kampanii Dudy! Czy to prawda?

Skandal z botami w kampanii Dudy! Czy to prawda?

CZQ>PL>MARKETING
Skandal z botami w kampanii Dudy! Czy to prawda?

Nowe doniesienia dotyczące kampanii prezydenckiej Andrzeja Dudy w 2015 roku wzbudzają ogromne emocje. Zgodnie z informacjami ujawnionymi przez Gazetę Wyborczą oraz Radio ZET, sztab Dudy miał korzystać z usług firmy ELCHUPACABRA, która miała stworzyć tysiące „wątków tematycznych” oraz „wpisów automatycznych”.



Warto zwrócić uwagę, że każdy z tych „wątków” był wyceniany na 20 zł, a aktywność wynosiła nawet pięć tysięcy wpisów miesięcznie. Eksperci wskazują, że takie działania mogą mieć wpływ na opinię publiczną i sposób postrzegania kandydata.



Andrzej Duda określił te informacje jako „typowy fake news”, co tylko podgrzewa atmosferę. Jak ta sprawa wpłynie na jego wizerunek? To pytanie, które z pewnością zadaje sobie wiele osób.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.