Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Wzrost i wyzwania Grupy AB w 2018 roku

Wzrost i wyzwania Grupy AB w 2018 roku

Wzrost i wyzwania Grupy AB w 2018 roku

CZQ>PL>MARKETING
Wzrost i wyzwania Grupy AB w 2018 roku

Grupa AB podsumowała rok finansowy 2017/2018, wskazując na osiągnięte wyniki oraz plany rozwoju. Przychody skonsolidowane wyniosły 8,23 mld zł, co oznacza niewielki spadek o 0,5% w porównaniu do roku poprzedniego.



Wynik EBITDA wyniósł ponad 112 mln zł, co przekłada się na spadek o 3,2%. Zysk netto osiągnął 61 mln zł, a jego spadek wyniósł 10,2%. Mimo to, rentowność brutto wzrosła, osiągając poziom 4,18%.



W II kwartale bieżącego roku, przychody wyniosły 1,78 mld zł, co stanowi spadek o 9,9%, jednak EBITDA wzrosła o 15% do 26,6 mln zł. Zysk netto w tym okresie wyniósł 12,1 mln zł, co oznacza spadek o 5,1%.



W kontekście długoterminowego rozwoju, Grupa AB planuje skoncentrować się na nowych segmentach rynku, co może przyczynić się do dalszego wzrostu w nadchodzących latach.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.