Levi’s w walce z klimatem: Ambitne cele na 2025 rok!

Levi’s w walce z klimatem: Ambitne cele na 2025 rok!

CZQ>PL>MARKETING
Levi’s w walce z klimatem: Ambitne cele na 2025 rok!

Amerykańska marka Levi Strauss & Co. ogłosiła nowy plan, którego celem jest znaczące zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych do 2025 roku. Inicjatywa dotyczy zarówno własnych fabryk, jak i firm współpracujących z marką na całym świecie.



W szczególności, Levi’s planuje osiągnąć 40% redukcję emisji wśród partnerów zewnętrznych w 39 krajach, gdzie produkowane są główne towary marki. To ambitne podejście ma na celu nie tylko poprawę wizerunku firmy, ale także realny wpływ na ochronę środowiska.



W swoich fabrykach, Levi’s zamierza zmniejszyć emisję CO2 nawet o 90% oraz zainwestować w stuprocentowo odnawialne źródła energii. Michael Kobori, wiceprezes ds. zrównoważonego rozwoju, zaznacza, że to dopiero początek działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.