Nowa twarz PR w Calvin Klein - Barbara Marek na czołowej pozycji

Nowa twarz PR w Calvin Klein - Barbara Marek na czołowej pozycji

CZQ>PL>MARKETING
Nowa twarz PR w Calvin Klein - Barbara Marek na czołowej pozycji

Barbara Marek z początkiem sierpnia 2018 roku objęła stanowisko PR & Marketing Coordinatora marki Calvin Klein watches + jewelry w Polsce. To kolejny krok w kierunku realizacji globalnej strategii marki, która kładzie duży nacisk na dynamikę działań PR oraz współpracę z influencerami.

Nowa funkcja w strukturach Swatch Group Polska ma na celu umocnienie komunikacji oraz rozwój projektów specjalnych. Barbara Marek będzie odpowiedzialna za koordynację strategii marketingowych, a także za influencer marketing, co stanowi kluczowy element nowoczesnego podejścia do promocji.

Przed rozpoczęciem pracy w Calvin Klein, Marek zdobywała doświadczenie w Aliganza Fashion, gdzie rozwijała swoje umiejętności w zakresie marketingu i PR. Jej doświadczenie z pewnością przyczyni się do sukcesu marki na polskim rynku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.