Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowa Siła w PR: Barbara Marek w Calvin Klein

Nowa Siła w PR: Barbara Marek w Calvin Klein

Nowa Siła w PR: Barbara Marek w Calvin Klein

CZQ>PL>MARKETING
Nowa Siła w PR: Barbara Marek w Calvin Klein

Barbara Marek, od sierpnia 2018 roku, pełni funkcję PR & Marketing Coordinatora w marce Calvin Klein watches + jewelry należącej do Swatch Group. Jej zadania obejmują zarządzanie komunikacją oraz działaniami PR, a także realizację projektów specjalnych i influencer marketingu.



Marek odpowiada również za planowanie i koordynowanie strategii marketingowych marki w segmencie zegarków i biżuterii. Jej doświadczenie obejmuje współpracę z wieloma znanymi markami, co czyni ją cennym nabytkiem dla Calvin Klein.



Wcześniej, w Aliganza Fashion Agency, Marek obsługiwała klientów takich jak PUMA, Calzedonia Group, czy Skechers. Jej dotychczasowe osiągnięcia i umiejętności z pewnością przyczynią się do dalszego rozwoju marki.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.