Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Codzienność PR-owca: Jak prowadzić relacje z mediami?

Codzienność PR-owca: Jak prowadzić relacje z mediami?

Codzienność PR-owca: Jak prowadzić relacje z mediami?

CZQ>PL>MARKETING
Codzienność PR-owca: Jak prowadzić relacje z mediami?

Wysyłanie materiałów prasowych, organizowanie konferencji dla mediów czy odpowiadanie na zapytania dziennikarzy to podstawowe zadania PR-owców. Efektywna realizacja tych obowiązków wymaga stworzenia partnerskiej relacji z dziennikarzem, co może znacząco ułatwić pracę w branży.

Jak wypracować taką relację? Media relations to kluczowy element strategii PR. Łukasz Majewski, Head of PR & Communications w VML Poland, podkreśla, że warto zacząć od słuchania, a nie od mówienia. Zdefiniowanie interesujących mediów to pierwszy krok w budowaniu owocnej współpracy.

Pamiętaj, aby unikać powszechnych błędów, takich jak brak personalizacji wiadomości czy ignorowanie zapytań dziennikarzy. Odpowiednia strategia i podejście mogą przynieść znaczące rezultaty.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.