Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polska firma zdobywa amerykański rynek dzięki innowacyjnym rozwiązaniom

Polska firma zdobywa amerykański rynek dzięki innowacyjnym rozwiązaniom

Polska firma zdobywa amerykański rynek dzięki innowacyjnym rozwiązaniom

CZQ>PL>MARKETING
Polska firma zdobywa amerykański rynek dzięki innowacyjnym rozwiązaniom

W dniu 5 czerwca 2018 roku Polska firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Catalogic Software, co otwiera nowe możliwości na rynku Północnej Ameryki. Dzięki temu porozumieniu, Catalogic zyskuje prawa do podpisywania umów typu OEM oraz objęcia części udziałów w firmie Storware.



Umowa obejmuje dwa kluczowe produkty Storware: vProtect, zaawansowane rozwiązanie do ochrony platform wirtualnych oraz KODO, oprogramowanie do współdzielenia i ochrony danych. KODO działa na urządzeniach z systemami Windows i OS X, a także na platformach mobilnych, takich jak iOS, Android i Windows Phone, wspierając także usługi SaaS jak Office 365 i Box.



„Partnerstwo z Catalogic jest doskonałym sposobem na ekspansję na rynki Północnej Ameryki” – podkreśla przedstawiciel Storware. To połączenie sił ma na celu wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie ochrony danych, które mogą zrewolucjonizować sposób, w jaki przedsiębiorstwa zarządzają swoimi danymi.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.