Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Split Payment: Trudny Test dla Firm

Split Payment: Trudny Test dla Firm

Split Payment: Trudny Test dla Firm

CZQ>PL>MARKETING
Split Payment: Trudny Test dla Firm

Od 1 lipca 2018 roku w Polsce wejdzie w życie mechanizm podzielonej płatności VAT (MPP), który z pewnością wpłynie na funkcjonowanie wielu przedsiębiorstw. Chociaż system jest dobrowolny, raport „Podzielona płatność VAT – jak modelować płynność finansową w firmie” wskazuje, że większość firm będzie musiała dostosować swoje operacje do nowych warunków.

W ramach MPP, banki utworzą osobne konto VAT dla każdego przedsiębiorcy. W przypadku zapłaty przelewem z wykorzystaniem tego mechanizmu, część wynagrodzenia, odpowiadająca kwocie VAT, zostanie przekazana na to osobne konto, co może ograniczyć dostęp do zgromadzonych środków.

Firmy będą musiały starannie planować swoją płynność finansową, aby uniknąć problemów z dostępem do gotówki. Wprowadzenie MPP to zatem nie tylko zmiana w przepisach, ale także wyzwanie, które wymaga przemyślanej strategii ze strony przedsiębiorców.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.